dinsdag 30 oktober 2012

Na een enerverende week in Albanië
ben ik weer in het natte Nederland. 
Wij [20 mensen] hebben veel gezien , gehoord en beleefd! 
Het is een druppel op een gloeiende plaat maar als je niets doet gebeurd er ook niets.
Het is een zeer hechte groep met oog en oor voor elkaar.
Het hygiëne project kunnen we als geslaagd beschouwen.
Het breekt je hart als je ziet hoe blij mensen zijn met hun toilettas.


Ook de activiteiten die we iedere dag hebben gedaan waren erg leuk.


Op zondag zijn we eerst een kerkdienst wezen bezoeken en hebben voedselpakketten uitgedeeld.
Daarna hebben we een heel lange busreis gemaakt naar Corcé en een bejaarde huis bezocht wat de dag ervoor officieel geopend is. De busrit was erg mooi en zijn langs het meer van Macedonië gereden.

Het is te veel om alle ervaringen te vertellen en foto's te laten zien.
dit geeft een kleine indruk.



 

2 opmerkingen:

  1. Geweldig Lida, Ik maak een diepe buiging voor jullie!
    LiefsAnsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed werk hebben jullie daar verricht! Ik schrijf de datum voor je voorstelling in mijn agenda, zodat ik misschien langs kom.

    BeantwoordenVerwijderen