donderdag 18 oktober 2012

Albanie Elbasan


Nog een nachtje slapen en dan is het zover!
Dan ga ik met een groep van 20 mensen naar Albanië naar de plaats Elbasan helpen in een
Psychiatrisch ziekenhuis.
een half jaar zijn we al intensief bezig om spullen en geld te verzamelen.
De dames gaan een hygiëne
project doen daar hebben we een toilettassen actie voor gehouden.
De mannen gaan zich bezig houden met het opknappen van de mannen menza daar zijn ook al veel voorbereidingen voor getroffen.In ons midden is ook een echte schilderes en die gaat een muur schildering maken.





De weersvoorspellingen zijn goed dus alle zomer kleding uit de kast getrokken.
Als ik terug kom doe ik zeker verslag van wat ik mee maak.

1 opmerking:

  1. Mag ik je een hele vruchtbare tijd wensen. Heel veel succes en dikke vette complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen