maandag 15 oktober 2012

Lieve Bloggers

Vandaag bedacht ik me van ik kan nog wel eens naar mijn blog kijken of er al iets veranderd is met de instellingen. En wala ik kan weer foto's toe voegen...

Afgelopen zaterdag hebben we weer een geweldige droomdekenmaakdag gehad.

                                        Dit gebeuren is in de Houtrust in Hooglanderveen.

                                            Ongeveer 100 dames waren er aanwezig.

                                      Het resultaat aan van een jaar dekentjes maken was 312.

Ook was er gevraagt of iedereen een vissen blok wilde maken ter nagedachtenis aan Karin Chrispijn.
Verschillende dames hadden meer dan één blokje gemaakt. Dit wordt door vrijwilligers in elkaar gezet.
Er waren al verschillende quiltjes van vissen gemaakt dus wordt het een hele vissen parade!

Al met al een heel geslaagde dag en we kijken nu al weer uit naar het voorjaar als we bij de Kopspelden te gast zijn.

2 opmerkingen:

  1. Hai Lida, wat leuk om weer een blogje van je te ontvangen. Wat zijn jullie met prachtige dingen bezig geweest zeg. Heel mooi zo'n nagedachtenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Lida,
    Fijn weer wat van je te lezen. Gaat het goed op je werk? Hoop je snel weer bij de QH te zien!!
    LiefsAnsje

    BeantwoordenVerwijderen