dinsdag 14 april 2015

weekend en maandag

Het was weer een vol weekend en alles moest in goede banen geleid worden om het te kunnen volbrengen.
Vrijdag begon lekker rustig met wat boodschappen doen en de laatste hand leggen aan de spaghetti quilt.
Aan het eind van de middag kwam mijn broer Kees helpen met de technische dingen van de PC.
Als beloning een warme maaltijd! Ouderwets kipinhetpannetje gemaakt.
Ik moest een nieuwe virus bescherming en die hebben we gratis kunnen downloaden.
Mijn foto's zijn weer veilig gesteld! 
en we zijn nog bezig geweest de navigatie te uploaden maar dat is helaas nog niet gelukt!
[garage: oh mevrouw dat is heel eenvoudig...]
Zaterdag begon met de begrafenis van Jan de man van een quilt vriendin.[droevig]
's-avonds naar een concert in Haastrecht.
Wat is dat een mooie omgeving





 Mooie avond met het Gouds MannenVocaal en zang vereniging Vriendschap uit de Krimpenerwaard.


 En als kers op de taart: een zondag naar de Patchwork en Quiltdagen in Rijswijk in de Broodfabriek.
 Samen met mijn vriendinnetje Anita hebben we weer veel mensen gesproken en veel gelachen.
 hier onder de foto's wat mij boeit!














 En dan is het maandag en mag ik weer genieten dat heerlijke mannetje.
Er kwamen deze maandag 2 neefjes lunchen en dat is natuurlijk heel gezellig.
 's-middags ontpopt Mick zich als een ware Cesar Zijderwijk!
 het was geweldig!



1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto's van de quilts. En wat een schattig stadje is het. Die kleine drummer zpu ik maar goed in de gaten houden. Die wordt nog beroemd.

    BeantwoordenVerwijderen