vrijdag 10 april 2015

week voor Pasen en meer....

Wat gaat de tijd snel!
Alweer een week voorbij na Pasen!
2e Paasdag hebben wij als gezin met elkaar gebruncht en wat is het fijn om zo van elkaar en de kleinkinderen te genieten.
Mijn jongste zoon Robert  is 2 april 34 jaar geworden dus dit hebben wij ook gevierd.







 De voorbereiding naar Pasen toe vind ik altijd erg indrukwekkend.
  Zo heb ik die week verschillende bijeenkomsten bezocht.
De oudere middag in "de Brug"
In Naaldwijk in de grote kerk de Lukas-Passion en in

 Poeldijk in de Bartholomeus kerk de Westland Passion


 Tussen door ben ik erg druk met het maken van droomdekentjes.
Volgende week is er een bijeenkomst in Nieuwkoop dan gaan we elkaars werk bekijken en hopen we weer op een mooi aantal dekens die weggegeven kunnen worden.


En dan nog het sorteren en inpakken van kleding voor Albanië

Wij zijn erg blij met de mensen die bij ons hun gedragen kleding inleveren.


 er word ook gebreid en gehaakt en dat is helemaal fantastisch




 40 bananen dozen waren het deze keer!
dit was mijn verslag tot de volgende keer.-





Geen opmerkingen:

Een reactie posten