zaterdag 24 mei 2014

gezelligheid enzo

Deze week heb ik wel veel beleefd maar niet om daar nu foto's van te maken. 
Mijn reisje naar Wenen was nog even spannend omdat mijn maatje niet mee kan door familie omstandigheden.
Nu heb ik een fijne nieuwe reisgezel gevonden dus kan ik toch met een gerust hart naar Wenen.

Mijn tante Sien is gisteren 85 jaar geworden en daar ben ik een gebakje op wezen eten.
Zij woont in het vroegere Oude en nieuwe Gasthuis en heeft een heerlijke tuin.
Haar geraniumplanten heeft zij deze winter over kunnen houden en staan al prachtig in bloei.




 Op mijn werk vloog er een vogeltje met een rot klap tegen het raam... ik heb hem opgepakt en in de plantenbak gezet.
Hij had een behoorlijke hersenschudding en was helemaal dizzy. 
Voor ik weer naar huis ging was het vogeltje gevlogen.



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vogeltje. Veel plezier in Wenen. Ik wacht de verhalen en foto's af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke belevenissen van de week en wat een heerlijk reisje in het vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen