maandag 5 mei 2014

eerste week van mei

Op zaterdag 3 mei was de planning om naar Veldhoven te gaan maar door een blessure van mijn lieve quilt vriendinnetje werden deze plannen geschrapt! 
Ja en wat doe je dan met heel zo'n dag vrije tijd.....
Dan ga je een nieuw droomdekentje maken!

 Natuurlijk had ik al wat voorbereid dus kon ik direct beginnen met het uit knippen van de afbeeldingen/ motieven die de blokken gaan vormen.

Heerlijk met mijn rug in het zonnetje is het dan heerlijk werken.
Maandag komt Mick altijd maar vandaag was het zijn moeder die voor hem zorgde dus nog een vrije dag!


Nu is het moeilijkste gedeelte van de top klaar!
Stofjes uitzoeken alle onderdeeltjes tekenen en op de juiste manier neer leggen , vast strijken is een intensief werkje maar wel heel leuk om te doen.

Vanmiddag ben ik naar Hoek van Holland geweest voor de verjaardag van mijn oom Henk, op de weg naar huis ben ik even mijn vader en moeder gedag wezen zeggen.
Daarom was ik getuigen van de mooie kransen ter nagedachtenis van de oorlogs-slachtoffers.


De andere kleinkinderen genieten van een heerlijke vakantie van de twee jongens kan ik door de moderne technieken  direct van mee genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten