vrijdag 15 november 2013

vrijdag

Het fiets ongeluk is lichamelijk meegevallen, maar de rompslomp er omheen duidelijk niet! 
Bij mijn fiets is de voorvork  gebroken en daar moet een nieuwe voor besteld worden. 
Mijn gebit zou om één uur klaar zijn  en wat blijkt ligt het nog doodleuk bij de tandarts op de plank!
Met de knie gaat het wel weer neem gewoon wat vaker de lift.

Vanavond heb ik gewerkt en dit was voorlopig de laatste werkdag! 
Volgende week een midweek weg met een paar lieve mensen! 
En nu alleen maar leuke dingen doen!

Vanmorgen een gezellige stitchclub gehad met allemaal lieve schattige werkjes!
Het was een gezellige boel er kwamen allemaal leuke mensen langs die allemaal koffie mee dronken.

 Rina is met een nieuwe BOM begonnen















dit zijn de eerste vier! het worden er 24!



Jannie is iets schattigs aan het maken

het logo van de quilthoeve











Bep maakt de regen figuurtjes

en ik ben mijn naamblok aan het borduren van "Live is Beautyful"

1 opmerking: