donderdag 14 november 2013

Val

Gisterenmorgen op weg naar mijn werk een onfortuinlijke aanrijding met een 13 jarige jongen gehad! Allebei op de fiets en dat komt hard aan! 
Fiets kapot dikke lip zere knie en gebit gebroken! Echt balen wat je dan allemaal weer moet regelen. Het ventje kwam met een rotvaart uit een poort gereden om op tijd op school te zijn. 
Zijn fiets is behoorlijk kapot maar lichamelijk heeft hij niets is wel heel erg geschrokken. 
En nu ben ik overal stijf en slik paracetamol om toch nog mijn werk te kunnen doen.


2 opmerkingen:

  1. Au, pijnlijk. Zo heb ik vorig jaar mijn arm gebroken. Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, Lida, dat zal schrikken zijn geweest, voor julie allebei, maar de gevolgen zijn voor jou wel heel erg akelig.
    Heel veel sterkte met de pijn, en ik hoop, dat je snel en voorspoedig mag herstellen.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen