zondag 18 oktober 2015

week 45

Wat kun je een hoop beleven in één week!
Deze week heb ik de dekentjes voor de Droomdekenmaakdag af kunnen ronden zodat ze volgende week zaterdag mee genomen kunnen worden naar Hooglanderveen.



 Maandag met mijn oppas dag voor Mick altijd gezellig.


Vandaag gingen we naar Ballorig op de fiets! [best koud] 
Na een aantal uren gespeeld te hebben naar huis om worstjes met boterham te eten en daarna een tukje te doen.[oma ook!]
's middags kwam Riet Voorberg even langs en Mick vond dit wel een potentiële kans om de puzzel met haar te maken.

Omdat ik nu zonder werk ben ga ik twee maal in de week helpen als ondersteuning op de PG in de Kreek op dinsdag en donderdag.
Woensdag had ik afgesproken met mijn vriendinnetje Anita en zijn we in Hoek van Holland heerlijk wezen lunchen.
een mooi schouwspel van Zeilboten vaarde langs!
 daarna onverwachts naar een lezing van de PCOB in de Larix van "mensen kinderen"over Albanië, Armenië, Bulgarije en Moldavië!. Reuze boeiend! 
  donderdag avond hadden wij ook Albanië vergadering en konden wij daar mooi verslag van brengen.

Vrijdag bracht de auto mij naar Goes , waar ik met Nanda lekker bij heb kunnen kletsen.
's- middags kwamen de meiden uit school en moesten  er nog even gekke en leuke foto's gemaakt worden.

Zaterdag vroeg mocht ik met Margriet en haar zussen mee naar het CODA museum in Apeldoorn waar een tentoonstelling van papier knipkunst is.
Wij hebben onze ogen uitgekeken naar zoveel moois.
















 Vanmorgen in onze Noorderkerk nog even naar de expositie van Corrie Hartensveld wezen kijken die met haar quiltjes nog tot eind oktober exposeert!


1 opmerking: