zondag 16 augustus 2015

Zeeland

Op mijn "klein"dochters passen in Goes doe ik niet zoveel, maar nu kwam het er toch van.
Vrijdag ochtend om half acht vertrokken en om vijf voor negen was ik op de plaats van bestemming.
Zo konden we even bijkletsen voordat Nanda en JP naar de bruiloft van een collega gingen.
Donderdag had ik al voorbereidingen getroffen, fietsendrager halen bij mijn vroegere buurvrouw.
 Als ik bij Nanda ben vind ik het fijn dat ik op mijn eigen fiets even naar de "stad"kan.
Nanda heeft een piepkleine tuin maar wel veel bloei!
 Mijn taak was om het eten te koken en de rest deden de meiden zelf.
 Febe maakt een taart voor de volgende dag, dan is zij jarig!
Lui in een stoel liggen hoort ook bij mijn taken.
Er wordt kip gegeten omdat oma die zo lekker kan klaar maken!!!
 In de namiddag werden er voor bereidingen getroffen omdat zij ook naar het feest mochten.

Als mama komt wordt er nog even een familie foto gemaakt.
De volgende morgen ben ik getuigen van het verjaardags- ritueel!
Febe 13 Jaar!
Papa Jan komt ook taart eten en zingen wij: "zij leven hoog"
Naomi met Ibbeltje die erg oud wordt.

Jammer dat het weer slechter werd ik heb nog een poging gewaagt om een stukje te fietsen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten