donderdag 21 mei 2015

KunstenAtelierroute

ohoh waar blijft de tijd als je met je hoofd nog helemaal in de Israël reis zit.Natuurlijk ben ik een foto boek aan het maken en daar gaat veel van mijn vrije tijd heen.
 Mick is een maandag ook geweest en het was weer super gezellig.
Het weer was om te huilen en wat doe je dan: de LEGO van papa pakken en je hebt een top middag!♡
 Afgelopen weekend heb ik samen met Margriet de Kunst en Atelier route gedaan.
Wat hebben wij genoten van alles wat er te zien en te doen was.
Kunsthuis 18 
Gemma Delfgauw
 We hebben zelfs een stiftgedicht gemaakt!
Je neemt een kranten artikel en streep met een stift zinnen weg, maar houd woorden die je aanspreken open.
Niet te geloven daar komt een gedicht uit:
boodschap, leven, wens, mensen, hartenwens, vervulling, [op een] dag, ik wil, lachen, samen, 

  zaterdag was het geen lekker weer dus met de auto de locaties in Naaldwijk bezocht
 schilderijen van Anneke Verrips
Bij Tessa Droog


 Watertoren
José Knippenberg



Op de weg naar huis nog bij de Korenbloem langs geweest.




 Zondag beter weer en in 's Gravenzande naar Martin Groen


 daarna op de fiets naar Poeldijk Hotel Vincent  met Marja Ouweling
 Voorstraat 39 waar we ontzettend genoten hebben van Els Hoornhout





In de H. Bartholomeuskerk exposeerde Joop van Dijk
in Dr. weitjenslaan  Atellier Wil van der Helm

  Al met al een geslaagd weekend en nog meer



1 opmerking:

  1. Tja, op Albelli kun je heel wat tijd verdoen! En je deed de kunst- en atelierroute wel heel grondig. Ik ben lang niet overal geweest. Maar het was wel heel gezellig. Fijne dagen, Anny.

    BeantwoordenVerwijderen