woensdag 19 november 2014

wat gaat de tijd snel

Het is al weer even geleden dat ik op mijn blog hebt geschreven! 
Dat komt omdat ik niet altijd in de gelegenheid ben om te schrijven. 
Maar goed te beginnen bij het begin!
Zaterdag met mijn  dochter Nanda heerlijk wezen lunchen in Dordrecht. 
Dit is voor haar een uur rijden en voor mij ook.
Wat een leuke locatie "Villa Augustus"

We hebben lekker bijgekletst!
's avonds kwam Mick logeren en 's morgens zijn eigen beschuitje smeren.

Daarna snel weer naar zijn papa en mama gebracht omdat ik mee mocht helpen in de stand van de "Droomdekentjes" op de handwerk beurs in Nieuwegein.
Samen met Tineke en Cobie hebben we heel wat lapjes de mand in gekletst!



 Leuk om te doen en leuke reactie van mensen gekregen.



 ook kregen we een mooie top om af te maken.
Nou wij weten er wel raad mee.
Ook nog even over de beurs gelopen om wat quilts te bekijken.










 moe maar voldaan naar huis!

Maandag was het weer Mick dag en ook een beetje Chris
 's-morgens wilde oma even naaien en heeft Mick zitten tekenen

 Chris wilde de Eifeltoren na bouwen en Mick mocht helpen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten