dinsdag 8 juli 2014

uitjes

Ja het is heel erg met mij! twee weekenden achter elkaar heb ik uitjes gedaan.



Eerst een mini fiets vakantie met mijn slaap maatje [nu al veel meer dan dat] van Hoop voor Albaniƫ.
Wij zijn vanuit 's-Gravenzande vertrokken richting IJmuiden. Met een zonnetje en een goed humeur.

Volgens internet knooppunten routeplanner zouden we de eerste dag 70 km fietsen.
Dit werden er echter 100! Maar wat een mooie natuur heeft Nederland.
Een warm welkom op ons eerste slaap adres via vrienden op de fiets.



Om een lang verhaal kort te maken hebben we in totaal 345 km gefietst in 4 dagen. 





 Heel veel moois gezien leuke mensen ontmoet lekker gegeten en geslapen.








 Voetbal hebben we gevolgd op een groot scherm in Wijk aan Zee!





 Alleen de laatste dag hadden we regen gehad.
Deze ervaring nodigt echt uit tot meer en bij gezondheid gaan we dat ook zeker doen.


Mijn tweede uitje was naar Groningen, waar familie hun 40 jarige bruiloft vierde

Met de auto en fiets achterop heb ik een erg leuk weekend gehad!









 Tot slot zijn er in dit weekend mooie foto's gemaakt van mijn [klein]kinderen om het project
"Lach in de lens voor Albanie" gemaakt.
Dit is nog maar een voorproefje en ben er super blij mee.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten