dinsdag 1 april 2014

quilten

Afgelopen week[en] ben ik druk geweest met verschillende projecten. 
Eerst heb ik voor iemand anders 2 droomdekentjes van een achterkant voorzien en een biesje omheen gezet. 
Deze dekentjes moeten voor volgende week nog door gequilt en dan kunnen ze ingeleverd worden om  kindjes een geborgen plekje te geven.

 Daarna heb ik voor mijn gebroken harten een aantal blokken bij genaaid en in elkaar gezet!

dit project moet nu echter weer even wachten want ik ben met een nieuw droomdekentje gestart.

Als je daar mee begint lijkt het wel of er op je werkblad een ontploffing heeft plaats gevonden.

Maar ja het is net zoiets als wie mooi wil zijn.... maar dan anders!

Tot slot zag ik nog iets voor bij komen wat ik wel een goede oplossing vind voor een klein quiltje

tussen door ben ik natuurlijk gewoon nog aan het borduren hoor!

1 opmerking:

  1. Dat is geen ontploffing hoor Lida! Het ziet er nog heel georganiseerd uit. Je harten zijn heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen