maandag 3 maart 2014

leuke dingen met aanvulling

Vrijdag zo'n leuke dag gehad met mijn quiltvriendinnetje Anita Rietdijk
Eerst  naar de QuiltHoeve in Naaldwijk voor een gezellige samenkomst [Bee] 


Ria heeft een mooie quilt in de maak, 
                      en liet ook nog een Dear Jean boorduur werkje zien. 
En Annie is iets ingenieus aan het breien.
  

Trudy heeft een Beatrix Potter quiltje onder handen.
Anita is leuke beesten aan het maken voor een droomdekentje.
daarnazijn we heerlijk wezen lunchen in Naaldwijk bij Chez Leon echte aanrader. 

Daarna naar Poeldijk voor de droomdekentjes bijeenkomst met 6 dames om van elkaar de mooie gemaakte dekens te bewonderen.
[een onderbreking omdat Blogger neit de foto's ging downloaden]



Er volgende een mooie show and tell van gemaakte droomdekentjes!











Zaterdag had ik het druk omdat ik een kamertje heb behangen voor het goede doel!


 Maandag was het weer oma dag en is het fijn dat ik op deze manier mijn [klein]kinderen kan helpen.















1 opmerking: