zondag 23 februari 2014

week 8

Het is alweer een week geleden dat ik mijn verjaardag vierde! 

Het is een erg leuke gezellige dag geworden. 
Ik ben heel erg verwent door mijn kinderen maar ook door familie en andere lieve mensen.



Maandag werd Mick heel luxe bij mij thuis afgeleverd en dat was weer een leuke dag.



Dinsdag was direct bom vol met werken bezoek aan het ziekenhuis[controle] en vergadering met collega's.


Donderdag heb ik samen met twee nichten Toos en Wilna onze verjaardagen gevierd voor de nichten. 
Dit was niet bij mij thuis dus had ik een makkie.

Vrijdag was het stitchery dag en dan komen er altijd verrassend mooie werkjes voorbij.
 Sandra is met een mooie bloem  bezig en maakt op zakdoekjes voor een tante stitchwerkjes. Soms heeft ze daar twee brillen bij nodig!

Tineke is nieuw in onze groep en is lekker bezig de techniek onder de knie te krijgen.

 Jannie maakt verschillende bloemen tuintjes wat één werkje moet worden.


Mijn projekt vorderd al lekker en Rina krijgt mischien wel gelijk, twee maanden....






Deze week was ook een droevige week met overlijden van twee jongen mensen.
Het gebeurd iedere keer weer en wennen doet het nooit. [morgen al weer twee jaar geleden dat een lieve vriend plotseling in elkaar zakte en niet meer bij ons is].

Ook waren er de olympische spelen waar ik van genoten heb met zoveel Nederlandse medailles.

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke warme volle week Lida. Geniet maar lekker na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Lida, het was me het weekje wel! Wat wordt je stitchery lief!

    BeantwoordenVerwijderen