dinsdag 14 januari 2014

van alles wat

Het is al weer even geleden dat ik op mijn blog heb geschreven. 
Het is niet dat ik niets beleef, maar niet overal maak ik foto's van! 
En dan vind ik het saai om het te plaatsen. 
Afgelopen zaterdag ben ik na een lange tijd weer eens bij de kleinzoons voetbal wezen kijken. 
Het was nou niet van dat lekkere weer , maar wel weer leuk om te zien.
Van Chris zijn door de huis fotograaf een paar leuke kiekjes gemaakt!














dat ik er ook was heeft de fotograaf bewezen

[zoekplaatje]

Jesper had een speciale fan!

Maandag mocht ik weer oppassen op dit mannetje en toen was hij heel wat minder vrolijk!

sneu als ze zo ziek zijn! hij heeft met kleine tussenpose [alleen limonade drinken] heel de dag op de bank geslapen.

 De week ervoor heeft Mick nog heerlijk zijn papa geholpen om het bad schoon te maken!
en lekker in de tuin lopen rotzooien.


 Het weekend was het ook open huis bij de Quilthoeve, wat een gezelligheid! Super!

Deze foto's heb ik geleend van een quilt vriendinnetje waar ik een leuke workshop mee ga doen!

 Er konden deze dagen ook mini worshopjes gedaan worden en dit gaf weer extra gezelligheid.
Ik heb een naaldenboekje gemaakt


 Een compliment aan de dames van de Quilthoeve voor hun gastvrijheid.
 dit zijn de atributen voor de workshop "mallendag"

voor een ander quiltvriendinnetje ben ik een stitsch aan het maken en deze is bijna af!

en heb ik bedacht dat ik dit seizoen van al de stitsch patroontjes die we de afgelopen jaren hebben gekregen één werkstuk ga maken.

Genoeg plannen nu nog .......


2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Lida en wat een leuke quiltvriendinnetjes heb jij. Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, wat ben je ijverig! Leuk al die borduurtjes. Jammer van de kleine zieke! Je kunt zo weinig voor ze doen he?

    BeantwoordenVerwijderen