vrijdag 20 september 2013

Vrijdag

Wat is het leven vaak toch leuk! 
Gisteren was zo'n dag begonnen met een gezellige ochtend in de Quilthoeve!
Gezellig gewerkt en gekletst!
We mogen nu weer in de winkel zitten en dat is heel gezellig.
Dan heb je de rurring van de mensen die de winkel bezoeken en dat geeft altijd weer leuke gesprekken.



 Zo kwam ook mijn FaceBook vriendinnetje langs!
Ik heb nog een leuke aankoop gedaan doordat ik nog een cadeaubon had.
En natuurlijk kregen we ook weer een stitch patroontje....

En gisteren avond hadden we de aftrap van het running dinner!
Op vrijdag 20 en zaterdag 21 september 2013 organiseert de Stichting Hoop voor Albanië een Running Dinner om geld in te zamelen voor Help the Life Association. Deze stichting werkt aan betere leefomstandigheden voor mensen met een lichamelijke of geestelijk handicap in Albanië. Daarnaast runnen ze een dagopvang centrum.

culinair bij de familie Boers!

Dessert bij Jozien en Maarten.
Hoofdgerecht bij Janneke en Ank van Geest




Er is heerlijk gekookt, lekker gegeten veel gekletst goede sfeer en een mooie afsluiting in "de Brug"
  vanavond is het mijn beurt om te koken, dit ga ik doen samen met mijn vriendinnetje Anita.
Wat wij klaar gaan maken is nog geheim het verslag volgt.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten