maandag 24 juni 2013

een week

Donderdag 20 juni ben ik onverwacht met een lieve kennis/vriendin een stukje wezen fietsen. 
Het was heerlijk weer bijna geen wind! we hebben op Kijkduin heerlijk een bakkie gedaan!
 En onderweg van de mooie natuur genoten.


Zo kan een dag een goude randje hebben.

Vrijdag was er een tante jarig en door een half uurtje later te beginnen op mijn werk kon ik daar ook nog even heen.

Zaterdag was ik vrij en ben ik naar de druivenkassen geweest om daar een gezellige morgen te hebben met al die enthousiaste vrijwilligers.



 Dit is nu weer klaar en de opbrengst van de oogst gaat naar de stichting Kinderhulp Rusland.

Zaterdagavond was er een mooie volle maan te zien als er net geen wolkje voor kwam.




Zondag werkelijk prut weer, dus de ingrediënten voor een lekkere pasta voor op of na het strand had ik al in huis.
Dan maar klaar maken om gewoon thuis op te eten!


Maandag had ik geen oppasdag want Yvette de moeder van Mick heeft een weekje vrij.
Maar Jesper en Chris kwamen wel gewoon lunchen. 
Zijn wij lekker bij Mick wezen lunchen.



En zo is er weer een week voorbij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten