woensdag 11 juli 2012

Gisteravond ben ik naar onze UFO quiltng Bee geweest.
                     Er was toch weer aardig gepresteerd [komt natuurlijk door al dat slechte weer]       
                                   Zoals ik al vertelde was het weer een kakelbonte avond.
Ik heb aardig wat steekjes kunnen maken en was de avond weer zo voorbij.
                                Ank is aan het quilten in haar Lennette Anderson kerst project!!!!
                                      Ria is aan het huizen bouwen n.a.v. blok van de maand
                                      Jo is onze oudste lid en gaat altijd rustig haar gangetje.

                                                 Marianne had twee droomdekentjes af. 
                                                Er is altijd bewondering voor ieders werk.
                                         Het was vannacht ongeveer 3 uur voor ik sliep!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lida,

    leuk om je verhalen te lezen, was inderdaad weer een kippenhok gister, maar weer erg gezellig

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Lida, Ik heb je gevonden hoor. Gelijk maar volger geworden. Ziet er gezellig uit op je bee!! Erg dat je zo lang ligt na te stuiteren maar was het vast erg gezellig in het kippenhok!
    Groetjes Ansje en tot vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Lida, welkom in blogland! Je hebt er weer een volgster bij hoor!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen